Φεβρουάριος 9, 2016 Followed.gr

To περιεχόμενο παραμένει ο βασιλιάς στο Marketing

Από τον τίτλο μιας σελίδας ή ενός προφίλ μέχρι το περιεχόμενό τους, το περιεχόμενο παραμένει ο βασιλιάς στο Marketing. Πόσες φορές αντικρίσατε ένα κακογραμμένο κείμενο σε website ή ένα post γραμμένο στα greeklish και μάλιστα με κεφαλαία γράμματα; Αυτό ήταν αρκετό για να σας αποτρέψει να συνεχίσετε την ανάγνωση. Η εικόνα φαίνεται να είναι το παν στις μέρες μας, αλλά ένα φτωχό σε ουσία κείμενο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στον αναγνώστη- εν δυνάμει πελάτη σας. To σωστό copywriting στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό και φυσικά δεν μπορεί να αναλυθεί μέσα σε ένα άρθρο, αλλά ακολουθώντας κάποιους βασικούς κανόνες θα βοηθήσετε το περιεχόμενο των social networks να είναι ευανάγνωστο και αρεστό στους αναγνώστες σας.

Μην ξεχνάτε, ότι μια επιχείρηση που διέπεται από επαγγελματισμό, ενδιαφέρεται εξίσου και για το περιεχόμενο που παρουσιάζει προς τα έξω. Το «δυνατό» κείμενο, που έχει γραφτεί για να προσελκύσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών, είναι μακράν πιο αποτελεσματικό από ένα «χλιαρό» κείμενο.  

Τα κείμενα  που προορίζονται για ιστοσελίδες χρειάζεται να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, που να καλύπτουν τις ανάγκες του target group, αλλά και τις απαιτήσεις της Google για να έχετε καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα. Κάποιες βασικές  από αυτές είναι οι εξής παρακάτω:  

1.Βρείτε το ύφος γραφής που ταιριάζει στο προϊόν ή την υπηρεσία σας

Δεν χρειάζεται τα κείμενα που αφορούν προϊόντα ή υπηρεσίες να είναι πάντα γραμμένα με σοβαρό ή επιστημονικό ύφος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να κατανοήσετε το target group στο οποίο απευθύνεστε και να του μιλήσετε στην «γλώσσα» τους.  Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα κείμενα αυτά προορίζονται για να πουλήσουν. Άρα, οι πελάτες ενδιαφέρονται κυρίως για το πως μπορούν να επωφεληθούν από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Σε κάθε περίπτωση, η γλώσσα πρέπει να είναι κατανοητή από το μέσο αναγνώστη και να εμπλουτίζει το κείμενο στα σημεία.

2.Επιλέξτε ουσιαστικό και συνοπτικό περιεχόμενο

Να έχετε πάντα στο νου σας, ότι το μήνυμά σας πρέπει να έχει σύντομο κείμενο και με στοχευμένο περιεχόμενο. Κανείς δεν σπαταλάει χρόνο για να διαβάσει ένα promo post, που μοιάζει με μυθιστόρημα… Ένα κείμενο που παρουσιάζει τις λεπτομέρειες κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, χρειάζεται να επικεντρώνεται στην ουσία του πράγματος, δηλαδή σε αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει τον πελάτη. Για παράδειγμα, κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες μπορεί και πρέπει να παραλείπονται γιατί κουράζουν τον αναγνώστη.  Αξιοποιήστε την δημιουργία ιστοσελίδων, app stores ή άλλων app στα social media για να δώσετε την πληροφόρηση που χρειάζεται ο αναγνώστης για να ενημερωθεί πλήρως για το προϊόν σας.  

Σχετικά με το πολυσυζητημένο SEO σε κείμενα ιστοσελίδων και social media, τα keywords (λέξεις-κλειδιά), έχουν μεγάλη δυναμική, αλλά η επόμενη γενιά της Google ήδη τα  φιλτράρει και ανταμείβει το κειμενογραφικό περιεχόμενο καλής ποιότητας, το οποίο διαβάζεται και αναδημοσιεύεται. Οπότε, ναι, το περιεχόμενο παραμένει ο βασιλιάς του Marketing!

3.Αποφύγετε τις φράσεις κλισέ ή τους τεχνικούς όρους

Οι τεχνικές ορολογίες καλό είναι να αποφεύγονται καθώς κουράζουν τον αναγνώστη και δεν είναι απολύτως κατανοητές από όλους. Εξαιρούνται τα αμιγώς επιστημονικά website και εταιρείες που προσφέρουν πολύ εξειδικευμένη γνώση ή πληροφόρηση σχετικά με αυτό που πραγματεύονται. Το ίδιο ισχύει και με τις φράσεις κλισέ. Aν και αποτελούν την εύκολη λύση για τον καθένα που θέλει να γράψει ένα κείμενο ή ένα post, αποδεδειγμένα κουράζουν τον μέσο αναγνώστη, ο οποίος βομβαρδίζεται συνεχώς από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, μέσω διαφημίσεων, ειδήσεων ή μηνύματα ψυχαγωγίας. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα αναγνωρίζουν τη γλώσσα του μάρκετινγκ, οπότε φράσεις κλισέ, μπορεί να τους κουράζουν ή ακόμη και να προσβάλλουν τη νοημοσύνη τους. 

4.Δώστε προσοχή στην ορθογραφία και το συντακτικό

Στην καθημερινότητά μας, δεν φαίνεται να  δίνουμε τη δέουσα προσοχή στη σωστή γραμματική, στην ορθογραφία και τον τονισμό, εδικά όταν ανταλλάσουμε προσωπικά μηνύματα στο κινητό ή στα κοινωνικά δίκτυα. Οι τρόποι επικοινωνίας έχουν αλλάξει, έχουμε μάθει να συνεννοούμαστε στα greeklish ή να διαβάζουμε ολόκληρα κείμενα χωρίς τόνους, αυτό, όμως, δε σημαίνει, ότι η γραμματική και το συντακτικό έχουν χάσει την αξία τους. Το κακογραμμένο κείμενο δίνει πάντα κακή εντύπωση, δηλώνει αντιεπαγγελματικό, άγνοια, μα το σημαντικότερο, αποτρέπει τον αναγνώστη από το να διαβάσει, άρα το μήνυμα δεν βρίσκει τον παραλήπτη του.

Για να είναι τα κείμενά σας ολοκληρωμένα και να πληρούν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις επικοινωνίας με τους πελάτες σας, εμπιστευτείτε τους επαγγελματίες copywriters της Followed. Δείτε αναλυτικά τις υπηρεσίες μας και ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί το κατάλληλο περιεχόμενο για να προωθήσουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

 

 

, , ,