Ιούλιος 14, 2016 Followed.gr

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας το Pinterest

Αν και το Pinterest είναι μία πρόσφατη social media πλατφόρμα στις on line πωλήσεις συγκριτικά με αυτές άλλων δημοφιλών κοινωνικών δικτύων, είναι γεγονός πως εξελίσσεται ραγδαία στον κόσμο του digital marketing. Γεννήθηκε τον Μάρτιο του 2010 και συγκεντρώνει 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ κάνει πλέον την διαφορά καθώς έχει φτάσει να έχει ένα πολύ ενεργό αγοραστικό κοινό με μέσο όρο αξίας παραγγελίας 90,00 ευρώ! Εάν το brand σας έχει ήδη παρουσία στα social media και  θέλετε να μάθετε πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας το Pinterest, έχουμε μερικές συμβουλές για εσάς. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως αυτό είναι εφικτό, ακόμη και στην ελληνική αγορά, όπου εδώ οι καινοτόμες διαδικτυακές πλατφόρμες φθάνουν με μια μικρή καθυστέρηση.
Τι και αν κάποτε θεωρούσαμε το Pinterest έναν «εμπνευσμένο κατάλογο από ιδέες», τον οποίο ο μέσος χρήστης μπορεί να επισκεφτεί και να εμπνευστεί τόσο για το καθημερινό του ντύσιμο, όσο και για κάποιο σχέδιο ή για τη διακόσμηση της επιχείρησης του; Σήμερα αποδεικνύεται στην πράξη, ότι αποτελεί για τα περισσότερα brands μία καλή επιλογή για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στο website ή το e-shop τους και με έναν έμμεσο και εντελώς καμουφλαρισμένο τρόπο να μετατρέψει τους pinners, σε αγοραστές!
Φαίνεται πως στο Pinterest «χρεώνεται» το 25% αύξησης στον όγκο επισκεπτών για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ εντυπωσιακά είναι τα στατιστικά δεδομένα τα οποία αποδεικνύουν ότι οι χρήστες που έρχονται από το Pinterest ξοδεύουν τα διπλάσια χρήματα για να αγοράσουν κάτι από αυτούς που έρχονται από το Facebook  ή το Twitter. Έτσι, λοιπόν, κάνοντας Pin, τα οποία οδηγούν στην σελίδα σας, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας το Pinterest.

Πώς να οργανώσετε το προφίλ σας;

Έχοντας ένα business  profile στο Pinterest , αυτόματα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τους δικούς σας online «καταλόγους», τους γνωστούς  «πίνακες». Ο τρόπος που θα κατηγοριοποιήσετε αυτούς τους πίνακες  έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς όσο πιο απλή και οργανωτική είναι η ομαδοποίηση που θα κάνετε, τόσο πιο εύκολη θα είναι η έρευνα για τον κάθε χρήστη. Ένας πίνακας μπορεί να αφορά μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων ή μια τάση, ένα χόμπι. Μπορεί το περιεχόμενο του να είναι είτε συγκεκριμένο, είτε πιο γενικό. Το σημαντικότερο και σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο είναι η φαντασία, η ευρηματικότητα και φυσικά η ικανότητα να μπορείτε να πιάσετε τον «παλμό» του κοινού σας, συνδυάζοντας μέσα από το οπτικό υλικό τη καθημερινότητα του με το δικό σας brand.

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας το Pinterest

 

Να γνωρίζετε πώς το αγοραστικό κοινό ερευνά και ψάχνει τον ευκολότερο και πιο άμεσο τρόπο να τον οδηγήσει στο προϊόν που τον ενδιαφέρει. Εκθέτοντας την εικόνα των προϊόντων σας στα πολυσύχναστα κοινωνικά δίκτυα, αυξάνετε τη πιθανότητα να προβεί σε κάποια αγορά. Με το Pinterest να έχει μεγαλύτερη επιτυχία στο γυναικείο κοινό, δεν είναι τυχαίο πως η πιο δημοφιλής αναζήτηση είναι η μόδα, το φαγητό και τέλος το σπίτι και η διακόσμηση.
Δυνατή κίνηση του Pinterest μάλιστα αποτελεί και η πρόσφατη προσθήκη, που φανερώνει την έντονη κατεύθυνση και προώθηση του, περισσότερο ως shopping social media network παρά ως μια inspirational πλατφόρμα που δίνει έμφαση στο αισθητικό κομμάτι μιας φωτογραφίας. Η εν λόγω προσθήκη αφορά τη δυνατότητα που έχει ένας χρήστης του Pinterest να βρίσκει παρόμοια προϊόντα (similar products) με αυτά της αρχικής του αναζήτησης.  Αναγνωρίζοντας, λοιπόν, η πλατφόρμα το προϊόν που ενδιαφέρει το χρήστη, του παρουσιάζει μια σειρά από επιπλέον επιλογές που ανήκουν στην ίδια κατηγορία ενδιαφέροντος με το αρχικό προϊόν. Έτσι, δίνει την ευκαιρία και σε άλλα brands να γίνουν γνωστά και φυσικά να αυξήσουν τις πιθανότητες για περισσότερες αγορές από τους χρήστες του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου.

Πως λειτουργεί το Buy button;

Με την πρωτοβουλία του Pinterest να προσθέσει ένα “Βuy it” κουμπί δίπλα από το γνωστό, πλέον, “Pin it”, οδήγησε χιλιάδες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος σε υψηλό αριθμό αγορών από το κοινό τους. Η δυνατότητα που σας δίνει να διαφημίσετε τόσο έναν πίνακα, ένα προϊόν ή ακόμα και το ίδιο το profile με στόχο την αύξηση των followers, το καθιστά να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα δημοφιλή social networks, όπως το Facebook.
Όπως φαίνεται, οι επιχειρήσεις που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους ταιριάζουν περισσότερο με το ύφος, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, θα επωφεληθούν περισσότερο, διότι μέσω αυτής  χτίζουν – αν δεν το έχουν ήδη κάνει- τη βάση πελατών τους (fans), και επομένως την αύξηση κέρδους.

Αν θέλετε κι εσείς, λοιπόν, να επενδύσετε στην εικόνα της επιχείρησης σας στο ίντερνετ, να τη γνωστοποιήσετε σε μεγαλύτερο κοινό και μάθετε πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας το Pinterest,  συμπληρώστε την αίτηση συνεργασίας  κι εμείς θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε μια επιτυχημένη digital marketing στρατηγική για την επιχείρηση σας, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

, ,

By continuing to use this website, you agree to our cookies policy. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close