Νοεμβρίου 13, 2015 Followed.gr

Ποια είναι τα κατάλληλα social media για την επιχείρησή σας (β’ μέρος)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσεις την επιχείρησή σου τη σημερινή εποχή. Στο προηγούμενο post σας συστήσαμε ορισμένα από τα πιο γνωστά social media του διαδικτύου και στα χαρακτηριστικά τους για να βρείτε αυτό που ταιριάζει στην επιχείρησή σας. Στο β’ μέρος του άρθρου θα αναφερθούμε στις δυνατότητες και τις χρήσεις των social media, Tripadvisor, Foursquare, Youtube, Linkedin, αλλά και τις δυνατότητες του Βlogging. Μην ξεχνάτε ότι το κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει τις δικές του δυνατότητες και χρήσεις.

Tripadvisor/ Foursquare


Τα πιο διάσημα network places για ξενοδοχεία και χώρους εστίασης είναι σίγουρα το Tripadvisor και το Foursquare. Είναι τα κοινωνικά δίκτυα που εκατομμύρια χρήστες ανατρέχουν για να διαβάσουν ή να γράψουν ένα review για ένα ξενοδοχείο ή εστιατόριο που επισκέφτηκαν πρόσφατα. Εάν έχετε μια επιχείρηση που ανήκει στον χώρο του τουρισμού ή της εστίασης, σίγουρα θα πρέπει να δηλώσετε την παρουσία σας σε κάποιο από αυτά τα δύο κοινωνικά δίκτυα. Επειδή, όμως, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και συχνά θα αντιμετωπίσετε την κακή κριτική, καλό θα είναι να αναθέσετε σε έναν social media manager τον ρόλο της «απολογίας». Οι συμβουλές μας και η εμπειρία μας θα σας γλιτώσουν από τις λάθος απαντήσεις και τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις των pr departments. Απαντούμε για εσάς όλες τις κριτικές, με ευγένεια, επιχειρήματα και διάθεση ανοιχτού διαλόγου με τους πελάτες σας.
Στην κατηγορία των review services θα βρείτε κι άλλες πλατφόρμες με τις οποίες μπορείτε να συνεργαστείτε για να μπορεί ο ταξιδιώτης να εντοπίσει πιο εύκολα την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Ρωτήστε μας ποιες είναι αυτές και τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς συμπληρώνοντας την αίτηση συνεργασίας.

YouΤube


Θυμηθείτε το γνωστό ρητό  «Μια εικόνα, χίλιες λέξεις» ή αναρωτηθείτε πόσες φορές μπήκατε στον πειρασμό να παρακολουθήσετε ένα βίντεο στο διαδίκτυο, επειδή σας προσέλκυσε η εικόνα των πρώτων δευτερολέπτων. Κάνοντας βίντεο για την εμπειρία του brand ή απλά αστεία videos με σκοπό να γίνουν viral, είναι σίγουρο ότι θα αποκτήσετε την προσοχή που ζητάτε. Η δημιουργία και προβολή video με πρωταγωνιστή την επιχείρησή σας μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα που θέλετε να προωθήσετε σε κάθε ενδιαφερόμενο. Το YouTube είναι το πιο διάσημο κοινωνικό δίκτυο παραγωγής εικόνας. H επιχείρηση σας μπορεί να διαθέτει το δικό YouTube Channel, όπου οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν μια σειρά από video που θα παράγοντα με συγκεκριμένη ροή και χαρακτήρα. Αν πρέπει να επενδύσετε σε κάτι αυτό είναι σίγουρα η ψηφιακή επικοινωνία! Έχοντας στην διάθεσή μας αξιόλογους συνεργάτες εικονολήπτες, κινηματογραφιστές, videographers αλλά και εταιρείες παραγωγής εικόνας, μπορούμε να δημιουργήσουμε για εσάς το επόμενο video challenge για το οποίο θα μιλάει όλη η διαδικτυακή κοινότητα!

LinkedIn


To LinkedIn προσφέρει επαγγελματική εικόνα στο σύνολο του brand και σας βοηθάει να συνδεθείτε παγκοσμίως γρήγορα και άμεσα με συνεργάτες (όχι μόνο πελάτες) που ενδιαφέρονται για το προϊόν σας. Αποτελεί το μοναδικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στις ηλικίες 54 – 60 ετών, παρά σε μικρότερες ηλικίες, γι’ αυτό και η πλειοψηφία των B2B επιχειρήσεων το χρησιμοποιούν για να αποκτήσουν νέους πελάτες με μεγάλη επιτυχία. Από την άλλη σας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης (SEO). Αναζητώντας στο Google ένα brand, μια εταιρεία ή έναν επαγγελματία με το όνομά του, το προφίλ του στο LinkedIn εμφανίζεται στο top 5 των αποτελεσμάτων.

Πως μπορείτε να αξιοποιήσετε το LinkedIn για την επιχείρησή σας;

  • Το Linkedin προσφέρει εξελιγμένα εργαλεία εξεύρεσης νέων πελατών, followers, για να δημιουργήστε το δικό σας ποιοτικό κοινό, το οποίο θα σας ακολουθήσει.
  • Μπορείτε να ενημερώνετε τους followers της σελίδας σας και να απαντάτε σε ερωτήσεις ή παράπονα για το προϊόν σας.
  • Αναζητείστε νέους προμηθευτές και συνεργάτες μέσα από groups και companies. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να συνδεθείτε με κλαδικά όργανα, συνδέσμους, συνεργαζόμενες εταιρείες αλλά και media, τα οποία μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα σας.
  • Βρείτε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις και παρακολουθήστε τις για να δείτε την πορεία τους στην αγορά
  • Αποτελεί την νούμερο ένα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να βρείτε έναν υπάλληλο, ένα συνεργάτη ή ένα ταλέντο για την επιχείρησή σας. Τα πιο σημαντικά στελέχη διαφόρων εταιρειών, καθώς και δημιουργικά άτομα που ψάχνουν νέες επαγγελματικές προκλήσεις βρίσκονται εκεί κι εσείς δεν έχετε παρά να τους εντοπίσετε
  • Αποκτήστε μεγαλύτερο επαγγελματικό κύρος συμμετέχοντας στα επαγγελματικά group και απαντώντας σε ερωτήσεις εμπεριστατωμένα, με άποψη και επιχειρήματα. Οι άνθρωποι διψούν για γνώση και εξειδικευμένη ενημέρωση, την οποία θέλουν να αποκτήσουν από επαγγελματίες experts
  • Δημιουργήστε το δικό σας κλειστό group για online collaboration με τους συνεργάτες σας
  • Δημιουργήστε την δική σας διαφημιστική καμπάνια για να προωθήσετε προσφορές ή να προσκαλέστε χρήστες για να παραστούν σε κάποιo event που διοργανώνετε
  • Με ένα κλικ μπορείτε να να εξάγετε τις επαφές σας σε mailing list για τα newsletter σας.

Blogging


Η έννοια του περιεχομένου με την μορφή κειμένου, φωτογραφίας ή βίντεο ή ο συνδυασμός και των τριών βρίσκει έδαφος καθολικής εφαρμογής στο Βlogging. Μπορείτε να δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα σας, με το οποίο θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνετε τους αναγνώστες σας και να παρουσιάζετε θέματα σχετικά με το αντικείμενο της δραστηριότητας σας. Δημιουργείστε καλό και ενδιαφέρον περιεχόμενο και προσελκύστε ποιοτικό κοινό, το οποίο αναζητεί την πληροφόρηση από την πηγή της είδησης, στην προκειμένη περίπτωση η δική σας επιχείρηση. Ανακαλύψτε τις πολλαπλές δυνατότητες του Βlogging, το οποίο παρέχει στον αναγνώστη πληθώρα calls to action.
Για παράδειγμα, στο τέλος κάθε άρθρου μπορείτε να ενσωματώσετε τα εικονίδια των social media που επιτρέπουν στους αναγνώστες να κάνουν share ή like το άρθρο με τον προσωπικό τους λογαριασμό και να το διαδώσουν στους δικούς τους φίλους.
Οι copywriters της εταιρείας Followed με πολύχρονη εμπειρία στην δημοσιογραφία και γνωρίζοντας τα new media θα γίνουν η φωνή του brand σας, δημοσιεύοντας ποιοτικό και βελτιστοποιημένο περιεχόμενο στο δικό σας ιστότοπο, για να πάρετε επιπλέον πόντους στο SEO.

Αν θέλετε να είστε μια από αυτές τις ανερχόμενες επιχειρήσεις που επικοινωνείτε και αναπτύσσεστε μέσω του διαδικτύου, διαβάστε ποια άλλα κοινωνικά δίκτυα ταιριάζουν στην επιχείρησή σας.

, , , , , ,